20130614

POST GRADUATION DINNER



 

DRESS (ZARA) - SHOES (SAME) - MY GRADUATION GIT AKA BAG (CHANEL) - BRALETTE (H&M) - NECKLACE (SAME) - NAILS (SAME)


i kinda went on a spree to zara, whoops! i swear that i do shop at some other places. haha! after i gave a short (and improvised!) speech to thank my tutors and basically made a fool of myself, my family and i + my new baby chanel 2.55 medium flap (aahhh!! my mother is a cuuraaaazzyyy woman) went to this really nice restaurant in hamburg called ono by steffen henssler and had some seriously fancy, but yummy sushi! a nice end for a very nice and exciting day..

ich hatte irgendwie einen leichten zara-tick, upps! aber ich schwöre, dass ich auch noch in anderen läden einkaufe, haha! nachdem ich eine kurze, sehr spontan improvisierte rede halten musste um meinen tutoren zu danken und mich - wie immer - ein bisschen zum affen gemacht habe, bin ich mit meiner familie und meiner neuen chanel 2.55 medium flap (meine mama ist verrückt!) ins ono by steffen henssler (nicht ganz preiswert aber das ist es wert) in hamburg gegangen und dort das wahrscheinlich beste sushi meines lebens gegessen habe. ein sehr gelungener ausklang für einen ganz tollen und aufregenden tag!


xx lisa

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen